"Everyplace that the sole of your foot will tread upon I have given you" Joshua 1:3 (you just have to step out in faith)

Wednesday, September 29, 2010

Los Lobos, November 1988


To all my Spanish speaking friends. This Los Lobos concert is a gift to you. It is from a television show called Austin City Limits. If you saw my post called Huh? You will find I stated my feelings about an Arizona immigration law and the way president Barack Obama has dealt with the law. I do not have anything against people who are immigrants. I do have a problem with the way the government system is not taking care of the cost of services for immigrants and how that is impacting my state. And I do not like people who take advantage of my country by not paying for what they use and then are not grateful. I hope you can understand that. I also do not like the way the Mexican government is not making Mexico a place that has enough good jobs so the people of Mexico can live and work there. I feel it is wrong for the president of Mexico to tell my state of Arizona what type of immigration laws we should have. Especially when the immigration laws of Mexico are tougher. That is hypocritical. I feel deeply for all the people who are stuck in the middle of this immigration mess that is being caused by incompetent governments. So here out of love for those people is this fantastic music from the heart by a band full of children of immigrants who come from the culture of Mexico. I hope you enjoy.

A todos mis amigos que hablan español. Este concierto de Los Lobos es un regalo para usted. Se trata de un programa de televisión llamado Austin City Limits. Si vieras mi post llamado ¿Huh? Usted encontrará he dicho mis sentimientos acerca de una ley de inmigración de Arizona y la forma como el presidente Barack Obama se ha ocupado de la ley. No tengo nada en contra de las personas que son inmigrantes. Tengo un problema con la forma en que el sistema de gobierno no se hace cargo del costo de los servicios para los inmigrantes y la forma en que está afectando a mi estado. Y no me gusta la gente que se aproveche de mi país por no pagar por lo que usan y luego no son agradecidos. Espero que puedan entender eso. Tampoco me gusta la forma en que el gobierno mexicano no es hacer de México un lugar que tiene suficientes buenos empleos para el pueblo de México se puede vivir y trabajar allí. Creo que es correcto para el presidente de México para decirle a mi estado de Arizona qué tipo de leyes de inmigración que debería tener. Especialmente cuando las leyes de inmigración de México son más duras. Eso es hipócrita. Me siento profundamente por todas las personas que están atrapados en medio de este caos de inmigración que está siendo causado por gobiernos incompetentes. Así que aquí por amor a esas personas es esta fantástica música desde el corazón por una banda llena de hijos de inmigrantes que vienen de la cultura de México. Espero que les guste.


Los Lobos
Austin TX
November 1988
Acoustic
TV Broadcast

La Guacamaya
El Gusto
Unknown?
Que Nadie Sepa Mi Sufrir
Flaco Jimenez intro
Unknown?
Estoy Sentado Aquí
Las Amarillas
La Pistola y El Corazón

This was recorded off the television by me back in 1988
Mp3/320k
Download Link
http://www.mediafire.com/?s78jij6dv7b5wvx

No comments:

Post a Comment